1. Як оформити замовлення в нашій компанії?

Зробити замовлення дуже легко. Оформити його можна через випливаючу форму, що з'являється після натискання кнопки «Купити» (знаходиться поруч з обраним вами товаром). Також зробити замовлення або отримати консультацію щодо товарів ви можете, зв'язавшись з нашими співробітниками по телефону: (044) 333-98-60. Ми працюємо цілодобово без перерв і вихідних.

Після оформлення замовлення на вказаний Вами номер телефону прийде СМС-оповіщення з номером Експрес-накладної, який необхідно зберегти (без нього ви не зможете отримати замовлення). З його допомогою також можна легко відстежити ваше замовлення на сайті транспортної компанії. Відправка товарів проводиться щодня до полудня. Як тільки посилка прийде в вказане Вами відділення пошти, ви отримаєте відповідне оповіщення на телефон.

2. Як ми доставляємо товар своїм покупцям?

Наша компанія пропонує найбільш гнучкі умови доставки, щоб зробити покупку більш комфортною і доступною для кожного. Ми співпрацюємо з більш ніж 2000 відділеннями та 1000 поштоматами у всіх регіонах України. Також передбачена послуга платної кур'єрської доставки прямо до вас додому.

Найбільш зручний спосіб доставки-Послуги "Нової Пошти". Ви можете самостійно вибрати найближче до Вас відділення. З переліком, адресами та графіком роботи всіх доступних відділень ви можете ознайомитися на сайті при оформленні замовлення. У разі адресної доставки наші співробітники зв'яжуться з вами для уточнення часу і деталей.

3. Де ви можете забрати своє замовлення, і що для цього потрібно?

Будьте уважні при отриманні свого замовлення! При отриманні посилки вам обов'язково знадобиться номер накладної і ваш паспорт.

Перед оплатою кур'єру або на пошті рекомендується перевірити комплектацію товару, а також працездатність і вид виробу. У разі виявлення пошкоджень, отриманих при транспортуванні, не слід забирати товар. Потрібно повідомити про дефекти представникам транспортної фірми.

Якщо ви виявили, що товар має неповну комплектацію або будь-які дефекти, необхідно зателефонувати на нашу гарячу лінію по телефону: (044) 333-98-60.

Пам'ятайте: замовляючи у нас, ви не ризикуєте втратити гроші або отримати неякісний товар. Наші ключові принципи-це довіра і відповідність очікуванням покупців.

4. Які способи оплати доступні в нашому інтернет-магазині?

Ми пропонуємо клієнтам кілька зручних варіантів оплати:

готівковий розрахунок (оплата проводиться після отримання у відділенні пошти або доставки кур'єром додому);
безготівковий розрахунок (клієнти висилають нам свої особисті дані, після чого ми оформляємо рахунок-фактуру, яка дійсна протягом 2 днів. Оплата проводиться в будь-якому відділенні банку);
банківський переказ (докладніше про цей варіант оплати ви можете дізнатися у наших менеджерів за контактними телефонами або е-мейл).
Увага! При безготівковому способі оплати клієнтам необхідно надіслати нам електронні версії документів. Фізичним особам буде потрібно надати:

паспорт;
ідентифікаційний код.
Від юридичних осіб нам необхідно отримати:

свідоцтво про реєстрацію підприємства;
свідоцтво платника податків;
контактний номер телефону (для додавання його до податкової накладної).
Якщо вас влаштовують умови і терміни доставки та оплати, ви можете зробити замовлення. Наші менеджери готові надати підтримку в оформленні.

Тел.: (044) 333-98-60
Viber: +38097-370-38-50

uapedrollo@gmail.com